Skip to content
- Każdy członek Samorządu podlega obowiązkowi szkolenia ustawicznego w zakresie przepisów geodezyjnych, standardów wykonywania pomiarów geodezyjnych, standardów tworzenia dokumentacji geodezyjnej oraz nowoczesnych technologii pomiarowych.
- Każdy członek Samorządu przynajmniej raz w roku musi odbyć szkolenie organizowane przez Krajową Izbę.
- Szkolenia odbywać się będą w formie webinarów.
- Szkolenia odbywać się będą trzy razy w miesiącu w dniach przewidzianych wg. przygotowanego grafiku.
- Każdy członek Samorządu może uczestniczyć w każdym zorganizowanym przez Samorząd szkoleniu.
- Każde szkolenie będzie dotyczyło innej tematyki.
- Szkolenia będą odpłatne, a ich koszt będzie stanowił przychód Samorządu.
- Przychód Samorządu będzie dzielony między Izbę Krajową a Izby Okręgowe w taki sposób że:
– 25% opłaty zostanie przychodem Izby Okręgowej
– 75% opłaty zostanie przychodem Izby Krajowej
- Koszt każdego szkolenia będzie taki sam i stały w ciągu roku.
- Koszt szkoleń w każdym roku będzie jednorazowo ustalany przez Krajowy Zjazd Izby.
- Przewiduje się, że koszt jednorazowego szkolenia będzie w wysokości około 50.00zł od członka samorządu.
- Opłata za szkolenie będzie uiszczana do Izby Okręgowej, a Izba Okręgowa przekaże 75% opłaty za szkolenie od poszczególnych członków do Izby Krajowej.
- Szkolenia będzie organizowała Izba Krajowa.
- Utrzymanie infrastruktury teletechnicznej dotyczącej szkleń będzie po stronie Izby Krajowej.
- Krajowy Zjazd Izby powoła specjalny zespół ds. szkoleń którego zadaniem będzie zorganizowanie, przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń o różnej tematyce.
- Zespół ds. szkoleń będzie odpowiedzialny za część techniczną i merytoryczną szkoleń.
- Zespół ds. szkoleń będzie otrzymywać każdorazowo wynagrodzenie za przeprowadzone poszczególnego szkolenia.
- Wysokość wynagrodzenia zespołu ds. szkoleń zostanie ustalana co roku przez Krajowy Zjazd Izby.
- Zespół ds. szkoleń będzie powoływany na czas określony.
- Zespołowi ds. szkoleń będzie przewodniczył jeden z w-ce Prezesów Izby Krajowej.